.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای تحصن نماینده شمالی در دفتر وزیر+توضیحات وزارت کشور
چراغها را خاموش کرده و گفتند10روزهم بمانی...
شمال نیوز: وی با بیان اینکه «شب گذشته در دفتر وزیر کشور تحصن کرده بود اما مسئولان با خاموش کردن چراغ‌ها مرا بیرون کردند»، گفت: به من گفتند، 10 روز هم اینجا بمانی کسی جوابگو نخواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، رضا صابری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تغییر و تحولات جناحی و افراطی در حوزه انتخابیه‌اش، گفت: برای اعلام این اعتراض روز گذشته به وزارت کشور رفتم تا با آقای وزیر صحبت کنم اما از ساعت2 بعداظهر روز گذشته تا 4 صبح هیچکس جواب مرا نداد.

وی افزود: بنده به نشانه اعتراض به دولت و وزیر کشور که دست به عزل و نصب‌های افراطی و جناحی زده است، گفتم تا زمانی وزیر کشور پاسخگو نباشد در دفتر ایشان تحصن خواهم کرد.

وی گفت: تا ساعت 4 صبح امروز(چهارشنبه) در دفتر وزیر کشور تحصن کردم اما آقایان آمدند و چراغ‌ها را خاموش کردند و گفتند «اگر 10 روز هم اینجا بمانی کسی پاسخگو نخواهد بود».

صابری با بیان اینکه «اگر بنده را از دفتر وزیر کشور بیرون نمی‌کردند تا زمان پاسخگوی وزیر کشور به تحصن خود ادامه می‌دادم»، تاکید کرد: قطعا به بی ادبی وزیر کشور و دولت به نمایندگی از مردم پاسخ خواهم گفت؛ اینها ادعای پاسخگوی دارند اما حتی معاونان وزیر کشور با اینجانب که در دفتر تحصن کرده بودم تماس نگرفتند.

صابری با بیان اینکه دولت راستگویان به نمایندگان مردم مدام دروغ می‌گوید، افزود: دولت فعلی هیچ ظرفیتی برای پاسخگوی به مردم ندارد و کوچکترین نقد را هم سرکوب می‌کند.

 

توضیحات وزارت کشور درباره تحصن نماینده مردم آزاد شهر رامیان

مسئول پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: ماجرای تحصن نماینده مردم آزاد شهر رامیان به دلیل تحمیل فردی خاص برای فرمانداری رامیان بوده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مهدی اللهیاری مسئول پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور با تاکید بر اینکه سیاست وزارت کشور در تعامل سازنده و منطقی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است، اظهارداشت: آقای صابری نماینده مردم شریف آزاد شهر و رامیان بارها از طرق مختلف از جمله مقامات محلی و وزارت کشور اصرار بر انتصاب فردی خاص برای فرمانداری رامیان بود.

وی با بیان اینکه انتصاب استانداران، فرمانداران و تمامی مقامات و مسئولان وزارت کشور فرایندی کاملاً مشخص و قانونمند دارد، تصریح‌کرد: بر همین اساس فردی دیگری واجد شرایط قانونی شناخته شده بود اما ایشان بدون هیچ دلیلی و صرفاً جهت اصرار برای انتصاب فرد آشنای مورد نظر خود خواستار تحمیل نظر خود بر تمامی فرایندهای قانونی و معمول شد.

اللهیاری افزود: به همین دلیل روز گذشته وی به وزارت کشور مراجعه کرده و با وجود برنامه‌های از پیش تعیین شده آقای امیری قائم مقام وزیر کشور بعدازظهر روز سه‌شنبه بیش از یک ساعت و نیم با ایشان به گفت‌وگو پرداخت ولی متاسفانه علی رغم تلاش قائم‌مقام وزیر کشور برای متقاعد کردن و توجیه نماینده محترم نسبت به حدود اختیارات و وظایف قانونی نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی همچنین فرآیند قانونی انتصاب فرمانداران ایشان حاضر به پذیرش موضوع نشد و حتی از گفت‌وگو با استاندار و معاون سیاسی استانداری گلستان خودداری کرد.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به اینکه نماینده مذکور پس از دیدار با قائم مقام وزیر کشور با حالتی خاص با وجود عدم حضور وزیر محترم کشور در وزارتخانه بعلت شرکت در جلسه‌های دیگر دولت، ضمن مراجعه به دفتر وزیر خواستار ملاقات با وی می‌شود، گفت: به‌دلیل فوق‌الشاره این ملاقات مقدور نبود و ایشان با حضور در دفتر مشاور وزیر کشور و مدیرکل هماهنگی حوزه وزارتی مجددا خواسته خود را مطرح می‌نمایند و بر آن پافشاری می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود تلاش زیاد مدیرکل هماهنگی حوزه وزارتی وی نه تنها قانع نمی شوند بلکه بازهم حاضر به گفت‌وگو با استاندار و معاون سیاسی وی نمی شود و حدود ساعت 10 شب آقای امیری قائم مقام وزیر کشور مجددا از ایشان می خواهد که درخواست خود را از مجاری قانونی و طبق ضوابط پیگیری نماید.

اللهیاری با بیان اینکه قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس به ایشان توصیه می‌کند چنین اقداماتی با هدف اعمال نظر به مقامات اجرایی در شان و منزلت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی نیست، بیان داشت: اما متاسفانه نماینده مذکور با عصبانیت و به بکار بردن الفاظ ناشایست نسبت به مقامات استانی برخواسته خود پافشاری می‌کند و نهایتا بعد از ساعاتی بنا به میل و خواست خود وزارت کشور را ترک می‌کند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کمند 28 اسفند 1392
حال چطور میتوان دراین کشور کار کرد
نا شناس 28 اسفند 1392
نمایندگان خود قانونگدارند و قانون شکن
نا شناس 28 اسفند 1392
بله چطور ميتوان با نماينده اي كه در كار دولت دخالت ميكند كار كرد؟ ايشان بايستي در مجلس قانون وضع كنند نه اينكه دنبال انتصابات دولتي و جناحي خودشان باشند. اصل تفكيك قوا چه ميشود؟ ايشان بايد صبر كنند تا دولت افراد خود را به كار بگمارد و سپس اگر چنانچه افراد نالايق و بي كفايت منصوب شدند از طريق قانوني و نظارت مجلس بر دولت ، امر نظارت خود را اجرا كنند نه اينكه در دفتر وزير بست بنشينند تا فلان مسئول را عوض كنند يا بهمان فرد را براي انتصاب به دولت تحميل كنند. متاسفانه بسياري از نمايندگان مجلس اين روزها وظيفه نظارتي خود را با دخالت در امر انتصابات دولتي اشتباه گرفته اند و البته نمي دانند و نا آگاهند و تعجب ميكنم مردم شريف شهرستان چطور به اينگونه افراد براي نمايندگي اعتماد ميكنند؟؟!!
نا شناس 29 اسفند 1392
برخي از نمايندگان از وظايفشان فاصله گرفته و به فكر اندوختن كيسه اي هستند كه ....
محمدی 29 اسفند 1392
برادر محترم نماینده عزیز دست شمادردنکند از دولت تدبیر و امید بهتر از این نمیشه اگراصلاح طلب تندرو دارید معرفی کنید آنرا انتصاب میکنند و گرنه نمیشه دولت تدبیر و امید بغیراز اصلاح طلب افراطی کسی دیگر را نمی پذیرد در استان گیلان ماهم هرکسی معرفی شده اند یا در زمان انتخابات 88 همایتگران فتنه گران 88 بودن یا بخاطر فتنگری در انتخابات88 زندانی بودن همینه دیگر در دولت تدبیر دورغ گو زیاد هست
علی 29 اسفند 1392
نماینده قانون گذار است یا مجری عزل ونصب ها / خدا به این مردم رحم کند.
حامد 28 اسفند 1392
معلوم نیست گزینه مورد نظر نظر نماینده رامیان برای فرمانداری این شهر چه حرکت مالی ای برایش در دوره انتخابات مجلس انجام داد که نماینده میخواد واسش تحصن کنه و جبران کنه؟؟؟برای خودم به عنوان دانشجوی این جامعه متاسفم..
قائمشری ریکا 29 اسفند 1392
آقای مهندس علیپور یاد بگیر خودت را به آب وآتش نزن برای پستهای دیگران روزی استانداری ووزارت کشور حرفهای نپوخته شما را میزند
نا شناس 29 اسفند 1392
متاسفانه این رسم وسنت شده مثلا در گنبد مدیری مجموعه ای که خیلی توانمند وکارآمد واثربخش بود که تحولی واقعی وتعای چشمگیری در مجموعه داشت که خدمات زیادی ارائه داد که بار ها مورد تایید وتقدیر فرماندار وقت امام جمعه شهرستان در جلسات شورای اداری قرار گرفت ومدیر نمونه شناخته شده بود می بینیم رستگار نماینده وقت شهرستان که خود هیچ خدمتی برای مردم شهرستان جز دوستانش نداشت با فشار بر وزیر ی مانند حاجی بابایی ودلیلی جناب وزیر در مقابل نمایندگان براحتی آن مدیر کنار زده می شود ومدیری ضعیف منصوب میشه که خود رستگار بعدا به این اشتباه خودش کتبا اعتراف می کنه واعلام می کنه که فریب خوردم
کار نماینده دخالت در عزل ونصب اینگونه نیست.
نا شناس 1 فروردين 1393
کار نمایندگان شده رفت و امد به وزاتخانه ها و فشار اوردن بر وزرا برای انتصاب وابستگان سیاسی و البته مالی برای دوره های بعد والا اصلا نماینده طبق قانون حق دخالت در انتصابات رو نداره!!!
نا شناس 1 فروردين 1393
ای کاش وزارت کشور در مورد بندرترکمن هم چند ماه پیش چنین با قاطعیت عمل میکرد
نا شناس 1 فروردين 1393
متاسفانه نمایندگان محترم علی الخصوص جناب آقای دکترنظری مهر در انتصاب مسولین شهری در بندرترکمن خیلی ضعیف عمل کردند و افرادی را که در انتخابات مجلس به نوعی به ایشان هرچند کمک ناچیزی کردند و همه شان شیفته قدرت و ثروت بودند را به عنوان فرماندار و رییس شبکه بهداشت و رییس تعاون کار و رفاه اجتماعی و حتی مدیر عامل مسکن مهر معرفی کردند که ما را از انتخابمان پشیمان میکنند و آخرین انتخاب ما که دکتر روحانی میباشند تایید میکنیم و هرچه وزیر کشور معرفی نمایند با جان و دل میپذیرییم
نا شناس 2 فروردين 1393
متاسفانه یکی از کارهای برخی از نمایندگان مجلس این شد که با تهدید به وزیر کشور اگر فلان آقا فرماندار نشود استیضاح می کنم این دور از شان نمایندگی است آیا خود مجلس یک حراستی یا یک نهادی که حداقل دنبال این جور کاهای مجلس هم باشن نداره؟ به نظر من باید در هر شهرستان دو نفر باشند و یک نفر به عنوان علی البدل و یک نهادی مستقیما زیز نظر رییس مجلس باشند تا جلوی اینجور کارها گرفته بشه و اگر تخطی بیش از حد داشته عضو علی البدل جاش بگیره. این که نشد کار که واقعا برخی از نمایندگان مجلس هر کاری غیر از وظایف اصلی خودش میکند البته این عده خیلی کم هستند در سال 93 آرزوی سلامتی برای مسئولینی که واقعا به فکر مردم هستند دارم خصوصا رهبر توانمند و فرزانه ایران عزیز .خداوند نگهدارش باشد
نا شناس 3 فروردين 1393
وزیرکشور باید پاسخ بیرون کردن یک نماینده را دهد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.487 seconds.